پایه زیر مانیتوری چیست و چه کاربردی برای یوزر کامپیوتر دارد؟

زیر مانیتوری چست و به کاربردی برای کاربر کامپیوتر دارد؟

به پایه هایی که زیر مانیتور قرار میگیرد و مانیتور شما را کمی از سطح میز فاصله میدهد زیرمانیتوری میگویند.اغلب دیده شده به دلیل استفاده روزانه و بیش از حد افرادی که با کامپیوتر سر و کار دارند بعد از مدتی این افراد دچار درد گردن میشوند و این مشکل به دلیل پایین بودن مانیتور نسبت به زاویه دید استفاده کننده از کامیپوتر میباشد.

اگر شما نیز احساس میکنید که مانیتور شما پایین تر از سطح دیدتان است حتما باید از پایه های زیر مانیتور برای بالاتر بردن مانیتور از سطح میز استفاده کنید تا از بروز مشکلات جدید تر برای ناحیه سر و گردن خود جلوگیری کنید..

زیرمانیتوری چوبی ERAN M300

زیر مانیتوری چوبی کشودار

استفاده از زیر مانیتوری ها علاوه بر برای بهتر شدن زاویه دید و آسیب نرسیدن به سرو گردن، مزیت و کاربرد دیگری نیز دارند .برخی از آنها دارای قسمتی برای قرار دادن گوشی تلفن همراه میباشند که شما میتوانید گوشی خود را در آن قسمت قرار دهید و یا قسمتی برای قرار دادن کاغذ و  خودکار که نمونه آن را در تصویر زیر میبینید.در نمونه زیر شما میتوانید کیبورد خود را هننگامی که نیاز ندارید در قسمت زیرین این زیر مانیتوری قرار دهید. 

زیر مانیتوری چوبی مدیریتی

زیر مانیتوری مدیریتی مدل 1007

زیر مانیتوری ها در مدلهای ساده نیز تولید و عرضه شده اند.

زیر مانیتوری پلاستیکی ساده

زیر مانیتوری ساده مدل 8008

مدل دیگری از زیر مانیتوری وجود دارد که دارای کشو و یا صفحه کردان میباشد.شما میتوانید از کشوی زیر مانیتوری برای نگهداری وسائل اضافی که باعث بهم ریختگی میز میشود استفاده کنید.

زیر مانیتوری چوبیکشو دار صفحه کردان

زیر مانیتوری چوبی کشودار صفحه گردان مارک ERAN مدل M200

ارتفاع پایه های زیر مانیتور اغلب بین 8 تا 11 سانتیمتر میباشد.اگر این ارتفاع مشکل زاویه دید شما را حل نکرد ،میتوانید از مدلهایی که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند استفاده کنید.

زیر مانیتوری چوبی تنظیم ارتفاع دار

زیر مانیتوری چوبی تنظیم ارتفاع دار مدل 1003

مدل دیگری که وجود دارد که دارای صفحه گردان میباشد و اگر شما نیاز دارید مانیتور خود را به طرف های دیگر برگردانید میتوانید از زیر مانیتوری صفحه گردان استفاده کنید.

پایه زیر مانیتوری با قابلیت چرخش 360 درجه

جدیدترین زیر مانیتوری چوبی که در حال حاضر تولید شده دارای 3 قابلیت همزمان میباشد و میتوانید از ایران تبدیل تهیه کنید.این مدل دارای یک کشوی بزرگ، صفحه گردان و دو پایه در دوطرف برای تنظیم تا ارتفاع 11 ساتنیمتر میباشد.درصورت عدم استفاده از پایه ها در دو طرف ارتفاع این زیر مانیتوری 8 سانتیمتر میباشد. 

زیرمانیتوری چوبی کشودار ERAN M300

زیر مانیتوری چوبی کشودار مارک ERAN مدل M300

پایه زیر مانیتوری چوبی ایران مدل ام 300

پایه زیر مانیتور با قابلیت چرخش و تنظیم ارتفاع ERAN M300

زیر مانیتوری ها تنوع بالایی دارند که سایت ایران تبدیل مدل هایی که از لحاظ قیمت و همچنین کیفیت مناسب میباشند را  برای انتخاب قرار داده است.

این محصولات با توجه به اینکه در داخل ایران تولید میشود با استاندارد های داخلی تولید شده و با خرید شما کارگاه های تولیدی در داخل کشور رونق خواهند گرفت.